Print

Contact

 

Openingstijden klantenservice:

Maandag: 8.30 tot 17.30 uur

Dinsdag: 8.30 tot 17.30 uur

Woensdag: 8.30 tot 17.30 uur

Donderdag: 8.30 tot 17.30 uur

Vrijdag: 8.30 tot 17.30 uur

Zaterdag: 10.00 tot 17.00 uur

Zondag: gesloten

 

U kunt op de volgende manieren contact met ons opnemen:

 

Per e-mail

We streven ernaar om uw vraag binnen 2-4 werkdagen te beantwoorden. Wanneer u voor het stellen van uw vraag alvast bepaalt op welk onderwerp deze betrekking heeft, kunnen we uw vraag sneller beantwoorden. Heeft u dit niet, stuurt u dan een e-mail naar orderdesk@kijkshop.nl.


Ik wil een e-mail sturen over:

 

 

Telefonisch

Via ons informatienummer 0900-9800 (€ 0,50 per gesprek) kunt u tijdens openingstijden al uw vragen of opmerkingen aan ons kwijt.

 

Schriftelijk

Een brief kunt u sturen naar:

 

Kijkshop BV

T.a.v. Afdeling klantenservice

Postbus 2007

5300 CA Zaltbommel

Nederland

 

Bezoekadres: Schimminck 12, 5301 KR Zaltbommel

 

KvK-nummer: 11017557

BTW-identificatienummer: NL002720887B01

 

 

Klachten

Wanneer u een klacht heeft over een product of onze dienstverlening, dan kunt u deze op verschillende manieren aan ons kenbaar maken:

  • Per e-mail (voorkeur): orderdesk@kijkshop.nl
  • Schriftelijk: U kunt uw klacht per post sturen naar:

    Kijkshop BV
    T.a.v. Afdeling klantenservice
    Postbus 2007
    5300 CA Zaltbommel
    Nederland

 

Uiteraard kunt u ons ook altijd bellen op 0900-9800 (€ 0,50 per gesprek), maar het indienen van een klacht is telefonisch helaas niet mogelijk, omdat wij uw klacht dan niet officieel kunnen registreren.

 

Wij streven ernaar om uw klacht zo snel mogelijk inhoudelijk te beantwoorden. Dit zal altijd binnen 14 dagen gebeuren.

 

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).