Print

Kijkshop breidt test met Tomirrow binnen haar vestigingen uit

 

 

Verdere uitrol digitale kassabon na succesvolle pilot in Amsterdam

 

11 maart 2015 - In de loop van komende week kunnen de consumenten van Kijkshop ook bij vestigingen in Amstelveen, Hoofddorp, Haarlem en bij alle vestigingen in Amsterdam, hun kassabon digitaal opslaan met de gratis app van Tomirrow.

 

“De reacties van de consumenten over de Tomirrow app zijn erg positief. De app biedt extra service, die verder gaat dan alleen commerciële redenen”, zegt Robin Tichler, COO van Kijkshop. “Klanten kunnen de garantie beter beheren, gemakkelijk ruilen en bij een vervolgaankoop van bijvoorbeeld stofzuigerzakken, het type van hun eerder aangeschafte stofzuiger opzoeken. Dat is voor de consument, en dus ook voor ons als retailer, van toegevoegde waarde. Het helpt om de loyaliteit tussen retailer en consument te versterken. Mede hierdoor is het uitbreiden van de test met de Tomirrow app voor ons een logische stap.”

 

Gemak, genot en gewin voor de consument en de retailer

Kijkshop investeert in haar omnichannel activiteiten. De inzet van de Tomirrow App maakt hier onderdeel van uit. Door de kassabon online te bewaren, is deze voor de consument altijd beschikbaar, zodat deze op elk gewenst moment en op elke plaats kan worden ingezien. In plaats van algemene informatie ontvangt de consument via Tomirrow relevante informatie over producten die gerelateerd zijn aan eerdere aankopen. Denk aan opzetborsteltjes voor een eerder gekochte elektrische tandenborstel of het juiste type stofzuigerzakken. Vervolgens kunnen deze producten in de winkel worden opgehaald of vanuit de webshop thuis worden bezorgd. Door relevante informatie met de consument te delen, neemt de loyaliteit toe. Dit stukje extra service spreekt Kijkshop erg aan.

 

Andere branches

“Ons systeem kan in alle branches worden toegepast; van boekenzaken of bouwmarkten tot modeketens”, zegt Brian Makenbach, medeoprichter van Tomirrow. Hij vervolgt: “Wij richten ons met Tomirrow vooral op het gemak van de consument. Gelijktijdig bieden wij de retailer op een eenvoudige manier informatie over het koopgedrag van de consument. Ongeacht of de consument anoniem wenst te blijven of zich registreert. Tevens bieden wij de optie om snel, op een moderne manier, informatie aan de consument te sturen over producten die gerelateerd zijn of waarde toevoegen aan eerdere aankopen.”

 

Over Tomirrow

Tomirrow is de kassabon die zichzelf bewaart. Die met je meedenkt, overzicht biedt, voordeel oplevert en voor je spaart. Het bewaren van losse bonnetjes is niet meer nodig, artikelen kunnen eenvoudig geruild worden en je houdt overzicht op je aankopen. Volledige controle over je privacy en toch maximaal vaste klantenvoordeel. Voor meer informatie www.tomirrow.com.